Օրինապահ հարկ վճարողի համար թույլատրելի խախտումների շեմը կբարձրացվի մինչև 10 մլն դրամ

https://arm.sputniknews.ru/20261008/orinapah-hark-vtsharvoghi-hamar-tujlatreli-khakhtumneri-shemy-kbardzracvi-minchev-10-mln-dram-107808317.html

media@sputniknews.com

+74956456601

MIA „Rossiya Segodnya“

2026

Sputnik Արմենիա

media@sputniknews.com

+74956456601

MIA „Rossiya Segodnya“

Լուրեր

am_HY

Sputnik Արմենիա

media@sputniknews.com

+74956456601

MIA „Rossiya Segodnya“

https://cdn.am.imgsputniknews.ru/img/226/96/2269650_0:0:1465:1099_1920x0_80_0_0_b9cb9e7e228fd794f6d3471eabcf2ae7.jpg.webp

Sputnik Արմենիա

media@sputniknews.com

+74956456601

MIA „Rossiya Segodnya“

հարկեր, պետական եկամուտների կոմիտե (պեկ), հավաստագիր

հարկեր, պետական եկամուտների կոմիտե (պեկ), հավաստագիր

Բաժանորդագրվել

Օրինապահ հարկ վճարողի հավաստագիր ստանալու համար տնտեսվարողը պետք է ունենա առնվազն 2 աշխատող, որոնք նվազագույն աշխատավարձից բարձր աշխատավարձ են ստանում։

ԵՐԵՎԱՆ, 8 հոկտեմբերի – Sputnik․ Օրինապահ հարկ վճարողի հավաստագիր ստանալու կամ այն պահպանելու համար հարկային խախտումների հետևանքով առաջացած լրացուցիչ պարտավորությունների թույլատրելի առավելագույն շեմը 4 մլն դրամից կբարձրանա մինչև 10 մլն դրամ։ Կառավարությունը հաստատեց Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագիծը։

Միաժամանակ օրինապահ հարկ վճարողի հավաստագիր ստանալու համար նախատեսվում է մի շարք նոր պայմաններ սահմանել։

Մասնավորապես, հավաստագրի հավակնող հարկ վճարողը դիտարկվող ժամանակահատվածում և դրան նախորդող երկու հարկային տարիներին չպետք է հարկային վնաս ունենա։ Նա պետք է ունենա իր գործունեության համար օրենքով պահանջվող բոլոր լիցենզիաները, արտոնագրերն ու ծանուցումները։

Նախագծով նոր պահանջ է նախատեսվում նաև աշխատողների մասով. հավաստագիր ստանալու համար տնտեսվարողը պետք է ունենա առնվազն 2 աշխատող, որոնք նվազագույն աշխատավարձից բարձր աշխատավարձ են ստանում։

Հավաստագիր ստանալու համար հաշվի կառնվեն նաև հարկային օրենսգրքով սահմանված մի շարք խախտումներ։ Որոշ խախտումներ դիտարկվող ժամանակահատվածում չպետք է արձանագրված լինեն ընդհանրապես, իսկ որոշ դեպքերում թույլատրելի կլինի խախտում ունենալ ոչ ավելի, քան երկու հաշվետու ժամանակաշրջանի համար։

Ըստ նախագծի` ներդրումային ֆոնդերն այլևս չեն կարողանա օրինապահ հարկ վճարողի հավաստագիր ստանալ։

Միաժամանակ կառավարությունը սահմանել է, ո հավաստագիրը ստանալը դեռ չի նշանակի, որ այն տնտեսվարողին տրվում է առանց հետագա ստուգումների։ ՊԵԿ-ը երեք ամիսը մեկ ստուգելու է՝ արդյոք ընկերությունը շարունակում է պահպանել հավաստագիր ունենալու համար սահմանված պայմանները։ Եթե այլևս չի համապատասխանում դրանց, հավաստագրի գործողությունը կարող է դադարեցվել։

Հիշեցնենք, որ 2027 թվականի հունվարի 1-ից օրինապահ հարկ վճարողի հավաստագիր ունեցող տնտեսվարողները մի շարք առավելություններ կստանան։ Մասնավորապես, ՊԵԿ-ում նրանց համար կնշանակվի անհատական սպասարկման մասնագետ, իսկ հարկային ստուգումների պլանավորման ժամանակ նրանք կհամարվեն ավելի ցածր ռիսկային։ ԱԱՀ-ի վերադարձի դեպքում ևս նրանց համար նախատեսվում են ավելի բարենպաստ պայմաններ։

Leave a comment